Wednesday, 12 November 2008

kkb drift

when uncle pie briefed us the rafting command, i was certain that i'll make it all haywire

"forward!" "back paddle!" "over right!" "over left!"

habislah....

i will need at least 2 seconds to differentiate which one is right, and which one is left using the following formula*:

RIGHT --> in english ade huruf 'I', in BM xde huruf 'I' --> KANAN
LEFT --> in english xde huruf 'I', in BM ade huruf 'I' --> KIRI

BUT it turned out ok, and of course FUN!! (x caya sila lihat gambar poyo kami)


at the end of the day, rasanya my left and right pun dh jadi reflex! hahahahh!!

*top secret

6 comments:

Caieja said...

hahaha

aku kene suruh kawan aku try kayak ni... Die tiap kali nak diff kiri kanan mesti kene buat gaya makan nasik.

good good...

anne said...

sian..terpelanting la kawan ko tu nnt

suh dia pegang tali kt raft tu kuat2 tau (aku posing pun pegang tali okk hahahah!)

Anonymous said...

kayak pulak!!best nye!

at first, i couldn't spot u..pastu bila examine lama sket and search for the wieerdest pose baru jumpa ko..hahha..

missed u anne..

anne said...

missing u more ibuadam *sobsob

can u spot another one? someone we both know hehehe =)

Anonymous said...

ayakk...is that my boss??patut mcm familiar..
hahahhahhaha..

anne said...

tepat sekali! ;p